קיבל הוראות מלבנון: מחבל תכנן לירות בשוטרים בהר הבית

קובי פינקלר No Comments on קיבל הוראות מלבנון: מחבל תכנן לירות בשוטרים בהר הבית

השב״כ והמשטרה סיכלו פיגוע ירי כנגד כוחות משטרה בירושלים. המחבל עומר עאבדין ממזרח י-ם נעצר לאחר שתכנן לירות באוטובוס של שוטרים באזור הר הבית

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי בפעילות שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל נחשף וסוכל פיגוע ירי בירושלים. בחודש האחרון התנהלה בשב״כ ובימ״ר ירושלים חקירתו של עומר עאבדין, בן 21, תושב מזרח ירושלים, אשר נחשד בקשירת קשר לביצוע פעילות ביטחונית.

במסגרת החקירה בשב״כ ובמשטרה נחשף כי עומר משתייך לתנועת חמאס ובמסגרת זו היה שותף לפעילות חמאס במסגרת ה׳כתלה אסלמיה׳, תא הסטודנטים מזוהה חמאס באוניברסיטת ביר זית.

בנוסף, נחשף כי לפני מספר חודשים החל בקשר באמצעות הרשת עם פעיל טרור מלבנון כאשר בהמשך עברו השניים לשוחח באמצעות חשבון ברשת החברתית. בשלב מסויים התבקש עומר לבצע פיגוע ירי או מטען כאשר עתיד היה לקבל סיוע כספי למטרה זו באמצעות פעילים נוספים מאיו״ש. עומר הסכים לבקשה זו ותכנן לבצע פיגוע ירי לעבר אוטובוס המוביל שוטרים באזור הר הבית.

כתב אישום צפוי להיות מוגש היום (02/04) ע״י פרקליטות מחוז ירושלים.

מגורמי הביטחון נמסר כי "שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל ימשיכו בטיפול נחוש לסיכול כוונות פיגוע וכן לאיתור וחשיפת קשרים להכוונת פיגועים על ידי גורמי טרור מחוץ למדינה".



0 תגובות